Friday, May 8, 2009

Laboroza yaro

Mayo komencis, e mea lektant amiki, vi forsan ne esperis ke nova mesaji aparos hike. Ho, espero es la lasta kozo ke mortas, ka no? Hodie me volas informar vi pri kelka aferi eventita dum ca yaro.

Preparado por la konfero progresas sat bone. Me fine vizitis Riga e trovis bona hotelo por konferani, e hotelisto facis bona diskonto de sua kustumala precii. Nun me vidas ke hotelo en Tallinn esas forsan plu modesta e chipe-aspektanta komparante a Kolonna (qua esas la nomo di hotelo en Riga). Loko ube Kolonna lojas esas anke tre tre bona - 2 minuti di promenado de precipua placo di anciena urbo. Me trovis tre bele aspektanta restorerio (en miyarcentala stilo) apud la hotelo, ibe situesas anke un granda subterana chambro, sat volumoza por omna konferano - me kredas ke me povos prerezervar ica chambro por kundsido ye la vespero di duesma dio di Rigana parto di venonta konfero.

Maxim interesiva informaciono por konferani esus forsan la programo. Maxim kurte, programo esas tala:

16.07.2009, - arivo a Riga
17.07.2009, venerdio - komuna promenado en Riga e libera tempo por vizitar, komuna vizito a restorerio
18.07.2009, saturdio - matine libera tempo por vizitar e posdimeze voyajo per autobuso a Tallinn
19.07.2009, sundio - laboro-kunsido matine e posdimeze libera tempo por vizitar
20.07.2009, lundio, - laboro-kunsido matine e pozdimeze libera tempo por vizitar
21.07.2009, mardio, libera-tempo por vizitar
22.07.2009, merkurdio - fino e departo de Tallinn o Riga
23.07.2009, - departo de Tallinn o Riga

Kompreneble, exakta dati di arivo e veno esas selektita da konferani, ma ni vidas ke precipua kunlaboro esas projetita por 19.07 e 20.07. Me esforcas trovar maxim bona loko por kunsido, kun omna necesata utilaji - nun me selektas inter universitato e chef-kontoro di mea employisto, ma esas aperta ad omna altra posiblaji ke povas aparor.

Certe, partoprenani renkontros kelka lokala (e ne nur lokala) personi. Mea skolani, a quin me docas ido dum lasa monati, montris sua intereso por kelkete prenar la parto en konfero, e, mem me esas poke skeptikema pri lia reala kondutado dum la somero, me esas certa ke ni renkontros altra personi, qui esos tre interesata en nia konfero. Nun me parolas pri partoprenani di "linguala kampo", quon organizas un linguala skolo (nomesita "InDownTown").

Me recente renkontris kun direktorino di ta skolo e mea prezenton di projetita linguo (qua montras quale auxiliara lingui helpas komprenar e lernar naturala lingui) elu prizis e nun ni serchas pri komuna punti, quale ni povas (e devas) kunlaborar. Ni nur komencis nia negociado, ma certe idistaro kelkete partoprenus en laboro di ica linguala kampo, e kampisti (qui esos la yuna personi de multa europeana landi) partoprenus en nia kunsidi.

Quale vu vidas, me renkontras mukta personi dum lasta semani e parolas pri venonta konfero e pri nia linguo kom un utilo por parlernar altra lingui. Me anke vidas ke evidente me mustas krear kelka interaktiva situo por lernar ido (ulo ke esas tre simila a lernu.net, ma forsan plu facila), precipue por mea studenti i okazione, por omna ido-lernani di mondo. Me informos pluse kande me havos pluse idei pri tala situo, ma ja hodie me volus audar da vi qua esas pronta por helpar me.

No comments:

Post a Comment